#online marketing


Sötéten látják a jövőt a magyar kisvállalkozások, ezért nagy átalakításokat terveznek
 

Sötéten látják a jövőt a magyar kisvállalkozások, ezért nagy átalakításokat terveznek

A magyar kis- és középvállalkozások (kkv) marketingesei közel 73 százaléka gazdasági visszaesésre számít a következő évben, erre készülve azt tervezik, hogy növelik a hirdetési költségüket és a kommunikációs aktivitásukat. Többek között ez derült ki a Liftup képzési platform friss felméréséből, amelyben a a közösségi médiás jelenlétről és a metaverzumról is kérdezték a hazai cégek szakembereit.

hvg.hu hvg.hu

Találomra költik a pénzüket a neten a magyar cégek, már amelyik egyáltalán hajlandó ilyesmire
 

Találomra költik a pénzüket a neten a magyar cégek, már amelyik egyáltalán hajlandó ilyesmire

A magyarországi kis- és középvállalatok közel fele végez valamilyen online csatornán marketingtevékenységet, ám döntő többségük előre átgondolt stratégia híján, lényegében találomra költi a pénzét – derül ki a Digitális Versenyképességi Mutató (Digiméter) 2021 tavaszi méréséből, amely ezúttal célzottan a kkv-k marketingaktivitását vizsgálta. A friss adatok azt is megmutatják, hogy a módszeresség hiánya sokaknál hogyan "ég bele a rendszerbe": mivel az átgondolatlanul elindított kampányok kiértékelése sem professzionális módszerekkel történik, ez megnehezíti a következő etapok tudatos tervezését.





Ha azt hiszi, hogy pár év múlva gépek fogják eladni nekünk a termékeket, akkor nagyot téved
 

Ha azt hiszi, hogy pár év múlva gépek fogják eladni nekünk a termékeket, akkor nagyot téved

Nem újdonság, hogy az elmúlt 10-15 évben a technológiai fejlődés szinte egyetlen iparágat sem hagyott érintetlenül. De mi a helyzet az olyan magas emberi kreativitást igénylő bonyolult folyamatokkal, mint a marketing? Aki azt hiszi, hogy pár év múlva gépek fogják eladni nekünk a termékeket, az nagyot téved. Már ma is gépek adják el. Helyszíni beszámoló a 2018-as San Diegó-i Growth Hacking konferenciáról.

Dr. Kádas Péter Dr. Kádas Péter







Kutya nem nézi meg weboldalát, ha ezeket nem tartja be
 

Kutya nem nézi meg weboldalát, ha ezeket nem tartja be

Az érkező weboldalaknak (landing page-ek) attól függetlenül, hogy milyen kampányt támogatnak – vásárlásösztönzés, e-mail-feliratkozás, vagy éppen egy kérdőív kitöltése – rendelkezniük kell az alábbi fontos elemekkel, különben elenyészően fogják csak meglátogatni weboldalát.

Farkas Zsolt Farkas Zsolt

Íme, a legkárosabb tévhitek a közösségi médiával kapcsolatban
 

Íme, a legkárosabb tévhitek a közösségi médiával kapcsolatban

Az okostelefonok és a közösségi média térnyerésével az üzleti életben olyan mérőszámok – úgynevezett KPI-ok (Key Performance Indicator) – is kiemelt szerepet kaptak, amelyek látványos fejlődést sejtetnek, de ezek többsége valójában csak látszateredmény. Néhány tipikus tévhiten keresztül megmutatjuk, hogy miért nem lehet a lájkokra és egyéb mérőszámokra alapozni.

Farkas Zsolt Farkas Zsolt

Keresőoptimalizálás vagy keresőmarketing? Mutatjuk melyikkel jár jobban
 

Keresőoptimalizálás vagy keresőmarketing? Mutatjuk melyikkel jár jobban

Rengeteg vállalkozás felismerte, hogy jobb esélyekkel indul a versenytársak ellen, ha használ onlinemarketing-eszközöket. Épp ezért a böngészőben egyre többen szeretnének a top találatok között megjelenni, azonban sokan tévúton járnak. Az alábbi posztban tisztázzuk, kinek, mire van szüksége ahhoz, hogy a vásárlók látókörébe kerüljön.

hvg.hu hvg.hu

Az online marketing az új foci: mindenki ért hozzá
 

Az online marketing az új foci: mindenki ért hozzá

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek egyszerű és költséghatékony hirdetési megoldásai. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott netes kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.

hvg.hu hvg.hu



Hogyan lendítsük fel cégünk forgalmát?
 

Hogyan lendítsük fel cégünk forgalmát?

Ha megtanuljuk olvasni és elemezni vásárlóink digitális lábnyomát, kis odafigyeléssel nagymértékben fellendíthetjük vállalkozásunkat. Íme, három módszer, amivel elindulhatunk az adatvezérelt marketinghez vezető úton.

HVG Extra Business HVG Extra Business